Våffeldagen

Trots sorgen idag är det ändå våffeldagen. Eftersom det var så synd om min älskling så fixade jag oss lite våfflor med grädde och sylt. Det var riktigt mumma tills jag åt en för mycket, då var det helt plötsligt inte lika gott.

image246

Var till svärmor och fick mig frulle i morse och gos med kissen massvis, precis som jag ville ha det, och tydligen han ;) Vi gillar varan ganska mycket vi två!

Bergvik med mamma och mormor efter att varit till morfars grav. Kollade in nya träningsskor som jag tänkte inhandla i morgon, måste dock till stan för de var slut i min strl på Bergvik. Men tänkte ändå ta mig en dag på stan i morgon och kanske få med mig nått annat fynd hem :) Vi får se!

Nu ska jag pyssla om älsklingen och se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0