Working Weekend

Om man säger summa summaru av helgen så tycker jag att jag jobbat dygnet runt.

Började 07 i Lördags morse igen och slutade 19.00. Dagen gick ganska fort, men det är ändå segt på något sätt att jobba helgen. Men jag ska inte gnälla.

Skulle mysa till det med älslingen och se melodifestivalen och käka ägg- och räkmackor, and I did! Men när det var dags för sammanställningen av poängen osv i finalen somnade jag. Kanske inte så konstigt, men typiskt mig.
Älsklingen lurade mig när jag väl vaknade och sa att Christer sjögren vunnit. Jag kunde inget annat än att se u som en fågelholk, men genomskådade han ganska fort då han sa at Christer fått alla 12:or, och jag hörde faktiskt i sömnen att Charlotte fick en (Okej, kanske många mer, men som jag hörde!).
Jag är nöjd med att hon vann, hennes låt var den mesta schlager låten och den är bra.
Förresten är nog jag den enda människan utöver 55+:arna som tycker Christers låt är lite små härlig :P

In i sängen för att somna om, för att sedan vakna och göra sig i ordning för jobbet. Jobb mellan 09-19 idag, slappt som bara den. Enbart suttit på arslet ungefär. Men jäkligt tråkigt. Men söndagar är fina dagar egentligen. Dock om man har i baktanken att man bara vill åka hem till älsklingen eller göra nåt kul så är det pissigt att jobba.

Men nu är iallafall denna arbetshelg över för denna gången. Knappt 14 dagar kvar tills nästa..

image393


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0