Utmanad

Utmanad av min vän johanna, så får väll få tummen ur röven och göra den nu!

För 5 år sedan... 
Var jag en lycklig tonåring som precis förlovat mig med mitt livs stora/eviga kärlek Andreas, en tonåring som skulle lämna grunskolan och mina bästa vänner (sorligt nog), men såg fram emot gymnasiet och en ny start i livet grymt mycket! Hade precis bestämt mig för att int lämna Karlstad för Stockholm, tack vare Andreas.
 
För 3 år sedan...
Gick jag spänt och väntade på 3 saker, den största var självklart att fylla 18år, bli myndig. Den andra var att flyga ur boet hem till min älskade, coh det tredje var sommaren. 3 saker som kom ganska precis med varandra :)

För 1 år sedan...
Slutade jag på mitt dåvarande jobb (Tack gode gud för det!) för att bli Norgebo. Men tur i otuern blev det aldrig av nånting med den flytten. Jag var en gräsänka stupikvarten då min man övergav mig för jobb i Italien :P

För 3 månader sedan...
Fick jag veta att de ville ha folk till ONOFF och att de tänkt på mig. Sedär 3 månader senare är jobbet mitt.

Igår...
Jobbade jag, sne umgicks jag med älsk och efter det var det tjejkväll hos Sandra ute på Ö:a.

Imorgon...
Ligger jag i soffan hemma hos svärmor med kissen på bröstet, eftersom vi ska passa han i natt. Förhoppningsvis är jag inte så bakfull ;P

Om ett år...
Har jag planer för, men ingenting jag delar med mig av. Förhoppningsvis fått fast jobb på ONOFF iaf. eller pluggar kanske..

Jag utmanar...
Dig


Kommentarer
Postat av: pamp

Bra där! Det var väl inte så farligt att fylla i ;)

leka i veckan?

2008-05-17 @ 23:43:05
URL: http://pampp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pamp: Ne det var ju inte de ;P haha

Ja absolut, kan väll höras av i morogn och se hur vi jobbar? :D

2008-05-18 @ 14:08:13
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0