Coffehouse By George

Startade dagen med att spinna vid lunch. Hem fort för att bli ren och fräsh. Hämtade upp Jonna och Johanna för en lite tripp runt i skogara. Edsvalla, Ilanda, Bergvik osv. Med mig fick jag två par skor och lite godis. Precis som planerat :)
Åkte vidare mot stan och mötte upp Emma, Amanda och Sandra. En fika på äntligen ett nytt fik, nämligen som rubriken avslöjar. Gör mysigt och skönt att för en gångs skull slippa Waynees.
Hem från stan kom jag massa kronor fattigare, men ägare av nya linser och tre biljetter till Abba The Show. En var till Mig, Mamma och Svärmor :)

Nu inväntas det mat, och efter det har jag lurat med älsklingen att spela badminton. Ska försöka boka in en bana på Torsdag också, det är faktiskt riktigt kul :) Kul när vi tycker om en enda sport gemensamt. Haha!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0