Den här veckan..

Har väll inte hänt så mycket spännande sen jag bloggade sist antar jag. Vet inte ritkigt vad som hänt med mitt minne, men det är inte med mig längre. Har väll mest jobbat och denna veckan hunnit med alla mina tre jobb. Dubbel jobb igår, men alltid lika skönt när det är över och man vet man jobbat länge.

I fredas när jag kom hem från jobbet var det pöjk kväll. Nintendo Wii spelande och massa öl. Helt spontant skulle de tydlige ut sen och jag hakade på. Åkte in till The Happy Duck. Där jag lyckades blir rå förbannad på en brud, på ett dansgolv dansar man, inte fan springer man runt och buttar folk till höger och vänster. Generade en kille som frågade vad jag gjorde, och med mitt svar fick jag tilbaka "Nu lät det ju som att jag frågade om du var en Callgirl." Hur röd han blev går inte beskriva. En annan kille kom från ingenstans och presenterade sig, frågade efter en blick vart jag kom ifrån och vägrade tro Sverige för "Det finns inga snygga hel svenska tjejer." Pfft, schysst kille, det gör det verkligen.. kolla mina vänner! :) Ett pusskalas med Marcus blev det också, gissa om jag blev paff? Men han är en riktig goding. Tur de är bästa vänner han och älsk.


Slutspels skägget har de redan börjat odla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0