En vanlig onsdag

Lång sovmorgon med älsklingen, som blev till läångre när han åkte till jobbet. Därefter en god frukost och göttande framför tv:n innan det var dags för träning. När hade jag en sådan skön morgon hemma själv senast? Imorgon blir en likadan! :)

Pump en timme, och ytterligare ökning. Så skönt när man kliver ut ur salen och kroppen riktigt skakar, då vet man att man verkligen tagit i.

Annars har jag hunnit med att handlat, vartit en sväng till mormor och även jobbet. Skjuta iväg älsk till Marcus och sne mötte jag upp tjejerna för en fika. Ovanligt? Självklart på Coffeehouse. Idag rörigare än någonsin. Men alltid lika mysigt med mina vänner. Kan sitta och töla om allt och inget i flera timmar.


En kvällspromenad med Svärmor blev till degande i soffan, och mys med kissen, framför bönnera ist. En godispåse (som jag inte var ett dugg sugen på för ovanlighetens skull) följde med på någons begäran. Nyss hämtat älsklingen och nu är det dags för One Tree Hill sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0