Ett spontant infall

Precis vad jag fick förrut när jag låg här i offan och kollade på tv. Jag är jäkligt sugen men måste tänka steget längre. Vi får se.

Tog mig en powernap direkt jag kom hem från jobbet. Hur skönt som helst. Kan inte riktigt förstå hur mycket jag längtar tills på torsdag och ledighet. Ska göra absolut ingenting mer än att träna. Eller det är vad jag säger nu iallafall,vet ju hur det kommer sluta. Men om två dagar så.. sen är det ju en veckas ledighet med massa träning och, äntligen tid för vänner och familj!

Nu ska jag iallafall kolla lite på resor till Rom. I mars/april åker vi ju. OM jag längtar!!


Snart 6år sedan det blev vi. Lycka ♥


Världens bästa ♥ (bild från Emma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0