Första lediga dagen av tre

Har spenderat den med mormor. Började med lunch för att sen bege oss mot nån sko outlet vid biltema. Men herregud vilken bajs, förstår att de har utförsäljning på alla de skorna :P
Åkte vidare till Peugot för stt kolla på ny bil till mormor, eftersom några jävla små barn roade sig med att hoppa på hennes för några helger sen. Försäkringsbolaget ansåg det billigare att lösa in den än att fixa det. Tack för det dret ungar!!
Hittade en gör tjusig 107:a. Men eftersom vi bara kollade tog vi papper på den och åkte vidare till Toyota. Där hittade vi en exakt likadan bil typ, men vi kollade ju bara. Tog oss en provtur och det var en riktigt nice bil. När vi kom tillbaka hae säljaren gjort en offert på bilen med vinterdäck osv. efter lite funderande, prutande och tittande satte vi oss på hans kontor. 10 minuter senare var mormor ägare till en helt ny Toyota Aygo. Haha, hon är lika spontan som jag den människan, det gillar jag ;) Så inom nån vecka får hon väll bilen.



Kommentarer
Postat av: Emma

fyfan vilka jävla röv arslen!! stryk borde de få!

2008-11-25 @ 21:32:07
URL: http://emmpaulina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: Ja, fick jag tag i dem skulle jag dänga skiten ur dem! Skämtåsido, det är bara så jäkla surt! :(

2008-11-25 @ 21:39:01
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0