Guldgruvan

Åter en morgon med ett uppvaknande till mammas ljuva röst. Bara det att hon ringde något tidigare idag, Tack för det. Hursom var det stan som skulle få fin besök idag. Men efter massa krångel på banken, ytterligare en gång så blev vi inte direkt långvariga. Hämtade ut mina ringar, de riktigt blänkte. och runda var de ;) haha.

Sen åkte vi till mammas garage för att ladda mosters bilbatteri. Snacka om en guldgruva. Inte varit där inne på gör länge och jag hittade allt från mina skridskor till mina snowboardskor. Lyckan var total. Speciellt med skrillerna, tänkte köpa nya i förra veckan eftersom älsklingen vill åka på lör om han blivit frisk. Mamam hävdar dock att det är hennes, men pft ;P Nu är de mina iaf. Det man hittar det får man.. Johannas egna filosofi.

Mat och mumsig efterätt hos mormor sen var det dags att åka hem och laga mat till min sjuka man. Så synd det är om han som knappt tagit sig ur sängen på hela dagen. Tur hans tjej är så snäll och lagar mat och pysslar om honom.. ♥


Att jag kommer se ut som Bambi på hal is på Lördag är väll inget förvånande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0