Håkan Hellström

I fredags var det upp och hoppa tidigt igen. Fixa iordning butiken innan vi öppnade upp dörrarna. Fullrulle en dag till, en del nya sköna människor. Dagen gick fort om man bortser från att det tog ca 40 minuter att få mat på MAX. Snabbmat my ass! Hursom det var en riktigt kul dag också.. tills nyöppningsteamet och en del andra började rulla hemåt mot andra stöder i Sverige. Hann knappt säga hej då.. tråååkigt! Förstår dock om de ville hem efter x antal nätter på hotell i Karlstad.

När klockan slog 17 var dte jag som rullade därifrån. Iväg fort som bara den till Bergvik för att hinna med lite små ärenden. Inte hunnit värst mycket denna veckan då jag jobbat varje dag.. Sen var det hem och duscha, snabbt iväg till jobb nr två för dagen, nämligen nöjes och Håkan Hellström spelningen :)
Haha, jag och Charlotte smög fram och tillbaka för att spana efter honom, tills vi tog oss mod och gick in, köpte en varsin T-shirt och fick dem signerade av självaste Håkan :) Fick en och annan fråga om jag kunde tänka mig sälja den.. men icke. Ni får fixa en egen!
Hur skönt det var att komma hem till sängen går inte beskriva. Aldrig i hela mitt liv haft så här ont i ryggen om dessa dagar.. men det finns ju anledning.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0