Nyöppning

Som sagt i torsdags öppnade vi upp nya butiken. Började kl 07 på morgonen och alla var riktigt förväntansfulla. Redan när jag kom dit var det kö utanför vilket gjorde det hela roligare. Vi fixade det sista och gick igenom dagens planering. Oj så många vi var, riktigt kul. Vi öppnade upp dörrarna och det bara vällde in folk. Som alltid på en nyöppning är det något som ska krångla.. och för oss blev det ju självklart en kassa. Men tilslut fick de igång även den. Eftersom vi fått helt nya kassasystem och allt skulle gå utan packade vi ur kundernas vagnar och även i påsarna. Snacka om att det gick undan :) Bsta på hela dagen var att bli avlöst för att få gå och käka. Efter 14 timmars jobb, en herrans massa kunder och en fullspäckad otroligt kul dag var det ett helt gäng som stängde dörrarna riktigt nöjda och belåtna. Gick igenom lite siffror och sen var det bara åka hem och slänga sig in i duschen och sängen för att sova..
Är riktigt glad att jag tagit åt mig extra där så jag fått vara med under invigningen, lärt känna alla som kom och hjälpte oss osv. Har varit hur kul som helst! :)

Stålmannen & Hulken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0