Shopping

Eftersom lönen kom in på kontot idag, och jag fick lite mer än jag räknat med (fördelen med flera jobb) så har jag faktiskt unnat mgi ett par svarta mjukisbyxer av "finare" modell som jag förhoppningsvis kan jobba i. Hittade mig även en klänning som jag tänka ha på julafton ev. Iallafall på kroggalan 28 december.

En snabb sväng och pussande med älsklingen som spela biljard besämde jag mig för att traska hem, orkade inte vänta på att de skulle bli klara och se klart hockeyn. Om mina små ben var som isbitar när jag kom hem. Inte direkt varmt med bara leggins. Tur mina fejkade uggs höll fossingarna varama iallafall.
Slank in snabbt på Netto och köpte med mig lussebullar hem som jag ligger och smaskar på nu tillsammans med ett stort glas O'boy.

Inväntar mannen från innebandy träningen nu, sen blir det nya Prison Break.

Denna tre ledigheten jag hade tänkt mig, blir bara 2,5. På torsdag blir det jobb eftersom det är julshow och julbord på nöjes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0