Sista lediga dagen

Spenderat den med snyltning av frulle, spinning och en sväng/lunch på stan med svärmor och hennes vänninor. Åkte med en freebra (då min vän lurat mig på en) ett linne med snygg detalj längs ryggen och lite hårband. Thaimat i mitticity som vanligt, gott!
Bara lönen infinner sig på mitt konto vet jag vart jag ska shoppa. Åhléns har ju hur mycket fint som helst. Kan inte förstå att jag inte hittat deras klädavdelning tidigare. Men det är ju en vecka kvar som tur är..

Nu ska vi åka och snabb handla, sen blir det soffläge och "tycka synd om johanna som har träningsvärk-kväll" med film och gos nu när mannen är frisk igen :)

Imorgon börjar "arbetsveckan" beståede av jobb fre och dubbelt på lör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0