Släkt mys

Efter att kommit hem idag ringde mamma. Dags att åka till kyrkogården och tända ljus hos Farfar och Morfar. Mormor och moster kom och hämtae upp mig coh vi mötte upp resten där uppe.
Sen var det hem till andra moster med familj för en fika. Hur skönt är det inte med dessa mörka mysiga söndagarna med fika och mys med släkten? Jag lääängtar tills första advent eftersom det är enda gången jag kommer kunna vara med under "adventerna".

Mamma skulle bjuda hem oss hela högen om 1 vecka eller nått. Då blir det Tacos och se på massa filmer från vi var små. Kommer bli mer än ett skratt ;) haha!

Nu inväntar jag mannen som snart kommer från fotbollsträningen. Soffläge även idag med hämtmat, yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0