Varför ska det gå smidigt?

Tänkte att idag, idag då ska jag ha sovmorgon, men ack så fel. Min mamma har en förmåga att ringa tidigt. Mest synd om älsk som låg bredvid mig när telen ringde och försökte sova. Hursom var det frukost hos svärmor och sen träning. Ny duschad och trött somnade jag i soffan efteråt.

Kvällen har vi spenderat på IKEA. Reklamerat deras soffor och varför skulle det gå bra för oss? Själva sofforna gick det bra med, men inte det runt om. Älsk hyrde kärra och kom bort med, körde dit den ena soffan. Men nej då vill de självklart se den andra också. Så det var bara varsågod för älsk och Peter att last in den första för att åka hem och hämta den andra ist. Allt klart och de är nöjda så skulle det åkas hem. Punka på bilen med draget och kärran. KUL! Men nöd och näppe kom de iaf tillbaka till svärmor. Letade ny bil att få bort kärran och sne leta nytt däck till den bilen. Herregud vad det ska krångla när man försöker göra nått smidigt. Men så är väll livet antar jag.. Tur det resulterade i att de får nya soffor iallafall, så nånting var possitivt :)

Nu har jag nyss sett nyaste gossip girl. Fjant som jag är har tårarna fallit ned för kinderna. Nu ska jag tvinga älsk att se Prison Break med mig. Ledig imorgon oxkå, skönt!


Kommentarer
Postat av: mandy

jag tycker verkligen synd om din stackars pojkvän, på riktigt. jag kände bara den där "åhh, jag orkar inte mer"-sympatisucken inombords.



idag åker jag till sverige! jag räknar med att du hänger med på en fika iaf=).



puss!

2008-11-20 @ 08:20:12
URL: http://mandyminx.blogg.se/
Postat av: Johanna

Amanda: haha ja, det gjorde faktiskt ja också.. lite iaf. :P

jasså, så nice da. ja absolut bara jag är ledig, men det ska jag nog vara.. nån dag :) Puss

2008-11-20 @ 19:27:41
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0