Big shopping

Men inte kläder eller dyligt utan mat. Så nu är både kyl och frys väl uppfyllt. Min paj kom precis ur ugnen och en stor sallad är fixad. Nu har jag matlåda tills i morogn och jag är nöjd och belåten. Tror tom jag börjar tycka det är kul att laga mat.. om sådan är fallet måste jag nog gå till doktorn för det är inte likt mig.. men men kan ju förändras, så är det nog. Glad för det iallafall, för det är jävligt gott med ett mål hemlagad mat. Också rätt underhållande att göra maten och jag känner mgi alltid lika stolt och duktig efteråt :) Det är nog jäkligt mycket lathet som tagit överhand sista tiden.. varken tid eller ork att laga riktig mat har funnits, men nu blir andra bullar!

Nu tjatar mannen på mig att jag måste gå.. blöggen är tydligen viktigare än han om han får säga sitt.
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0