Då var det måndag

Vaknade av mammas sms i morse. Idag är deras sista dag i London och jag hoppas verkligen de får en super bra dag.
Själv har jag hunnit med det jag tänkt mig. Tvättat undn lite, gjort matlåda tills i morogn och plockat undan en hel del grejer. Nu är det dags att slänga mig in i duschen för att sedan få i mig lite frukost. Efter det tänkte jga ju hinna åka ut och fota lite innan ajg ska vara i stan vid 14 och möta upp vännerna. får se om jag hinner med det eller ej.

De är i vilket fall som helst skönt att det är måndag, ny vecka och jag är ledig. Måste förbi gamla (nya) jobbet också och se så han inte tänkt att jag ska jobba nått denna veckan, för det blir inget med det. Ska ju bli helt frisker innan jag ställer mgi i den kylan igen.

Men lite träning i kväll hoppas jag på att jag ska orka med ändå, får köra det jag orkar helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0