Dryga blogg.se

Har tagit mig en evighet att ens logga in här nu. Men den som väntar på nått gott..

Hursomhelst så har helgen bestått av jobb x2 igår. Skön kväll med lite sura miner från vissa håll, men vi håller alltid ett leende och bryr oss inte :) Skönt att få stänga och åka hem..

Idag har vi varit på IKEA. Kollat ut nya möbler till vardagsrummet. Men inget av det följde med hem då jag vill måla/tapetsera om först så jag verkligen vet att det passar. En byrå till sovrummet så älsklingen får sig lite lådor också fick det bli iallafall. Så nu har vi spenderat hela eftermiddagen/kvällen med att montera ihop nya byrån. Jag har även änltigen plockat bort alla små och stora spritflaskor som nu ska väck. Hela ´bokhyllan ska ju bort under veckan..

Var snabbt in på gamla "nya" jobbet förrut. Ville se vad han tänkt för denna vecka, ihopp om att jag ´fasktiskt skulle få vara helt ledig. Men som vanligt bedrog jag mig. Åkte på jobb mån - tors ist. Men det är ju extra pengar så ska inte klaga,, men hade sett fram emot denna veckan helt ledig och göra iordning här hemma.. får bli en annan gång. Som det verkar nu är det mest jobb hela veckorna.. spännande men det kommer bli slitigt också att enast ha söndagarna ledigt. En del dubbel jobb har jag framför mig också :P

Nu ska jag sluta klaga och mysa med älsklingen istället. Blir tidigt isäng ida då jag ska börja kl 07 imorgon. Hur längesen var det inte som jag gick upp så tidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0