En lördag med jobb

Finns inget at skriva om gårdagen egentligen. Jobbade mellan 11-15. Hann åka till mormor och få mig lite mat innan det var dags att börja jobba kl 17 - 03 igen. Alltså en hel dag fylld med jobb.
Dock en rolig sådan.. vette fan vart allt kommer ifrån, men man har då alltid kul på båda jobben. Att jag skrattade så jag både grät och fick kramp i magen i går kväll när vi käka är inget under. Haha!
Kvällen ska poff så va den över,. och vart tog tiden vägen?

Och den dumma killen som idag har en lapp med sig hem där det står Johanna Svensson Garderob. dig vill jag bara skratta rakt upp i ansiktet :) Det får man göra. Knäppgök! Hoppas verkligen du hittar lappen och funderar jävligt på varför..


Hur kan man inte skratta tillsammans med de här stöllarna? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0