En vecka

Jobbat konstant i en vecka nu. Okej det är väll inte så mycket med det känns i kropen att jag skulle behöva en dag eller två ledigt nu. Men så blir det inte förens på Söndag, då är jag ledig hela dagen faktiskt :) OM jag längtar. Behöver en da att bara vila. tror tyvärr jag börjr bli sjuker.. känns i både huvud och hals. Jag har verklgen inte tid med det här nu. Men jag lyckas ju alltid dra på mig en förkylning på våren och en på hösten. :(

Idag blev det en lunch med mamma. Är så himlans avis på henne, mormor och mina två mostrar, de åker nämligen till London i morgon bitti. Hoppas de får en underbar resa.. det är de värda hela högen.
Kommer sakna mammi. Säger som Jonna.. visst att det bara är 5 dagar, men pratar med henne dagligen annars.

Ska slänga mig in i duschen snart och sen sova. Börjar redan 08.15 imorgon. Hur det ska gå är en senare fråga..


Bilden är min egen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0