Events

Sitter här och funderar på om jag ska införskaffa biljetter till ABBA - The show, eller vad det nu heter. Överraska mamma och ta med henne i Januari. Vore inte helt fel. Måste dock ringa och beställa biljetter för jag vill veta exakt vart vi kommer få sitta.. vill helst sitta längst fram som på Saturday Night fever, som vi var på för nått år sedan. De platserna var helt perfekta!!
Funderar även på om jag ska ta med älsklingen och gå på Magnus Ugglas nya show med Rheborg och Ulveson. Jag är ju faktiskt helt ledig helgen om 1,5 vecka (ska bli ljuvligt skönt!!) och då tänkte jag tvinga med mannen rill en annan stad än Karlstad. Förhoppningsvis åker vi iväg och bor på hotell och bara myser vi två.. får se vad han hittar på. Men det här är något som jag ska rekomendera för honom. Det är ju trots allt han som ska planera helgen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0