Fika med brudarna

Blev en snabb mysig fika med tjejerna igår. Men kort blev den.. tror ingen va på direkt fika humör. Istället åkte jag hem igen och slängde mig i soffan samt fortsatte med tvätten. Det där med att komma ut och fota igår kunde jag bara glömma, vad trodde jag? Hann iaf. förbi andra jobbet och så tomt och fint mitt schema denna vecka var, tack för det!

Kvällen skulle jag träna men det slutade med en långpromenad i det sköna vädret istället. Lite färjan och kramp i magen av skratt senare var det en oromantisk johanna som somnade till filmen älsklingen ville se.. Trött? Ja!


Säger som Emma, igår var det inga linslusar direkt. Vill inte sno alla hennes så resten av bilderna finner ni i Emmas blögg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0