Fikatime

Efter en välförtjänad och välbehövd sovmorgon åkte jag ned till stan för att möta upp de bästa för en fika. Var mysigare än jag tänkt mig att sitta ute med en varm choklad. Men vad hade jag trott.. i erat sällskap är ju allt löövely!! En massa tjatter som vanlig som bara vi kan :)
Sen blev det en sväng in på H&M för att se hur de byggt om och haft sig. Kom därifrån med en ny höst jacka. Men det var verligen behövligt då jag aldrig ägt en "riktig" höst jacka. Hursomhelst är jag gööör nöjd med mitt köp. Att det dessutom var 10% på den gjorde inte saken sämre.

Avancerade idag och gjorde korv och pastagratäng som är ruggigt god. Smarta Johanna passade på att göra matlåda också :)  Sen var det dags för träning. Även där blev det lite avancering iform av att jag ökade vikten på stången. OM jag kommer ha träningsvärk i morgon och på torsdag, men det kommer bara vara skönt!!
Åkte förbi Ica för lite godis då mitt sug inte släppt sen efter maten..

Nu ligger jag i sängen ytterligare en kväll tidigt nyduschad. Finns det något skönare? Ska släcka ned nu och se på One Tree Hill och Gossip Girl sen sova. Imorgon är det en hel dag med jobb som väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0