Fredag - Hej huvudvärken

Inte för intet som jag vaknade upp med världens baksmälla. Väl förtjänad kan man lugnt påstå att den var. Tog mig in i duschen och sen vidare hem till mormor för att få mig frukost. Jag som det sista jag gjorde i Torsdags, hade lovat att komma in extra på jobbet även i Fredags. Började dock 12, så jag bosatte mig på stolen bakom kassan och försökte göra så lite som möjligt. fick ett sms som påstod/frågade om jag Snubblat klart? hmpf.. jag, snubbla? Skulle inte tro det ;P HAHA!

Hursom blev det lunch på BK, vidrigaste bakfyllematen någonsin, fast den satt rätt bra ändå. Tillbaka till min sköna stol och tillsut fick jag knalla hemåt. En lycklig Johanna.

Kvällen spenderades hos Emma med Jonna. Såg mest på när de färgade håret, blev så tjusiga så. den ene mörk och den andre ljuser.. annars var Emmas soffa och tv:n min bästa vän. Somnade in lika skönt även denna kväll, i tid också.


Emma

                     
Jönn

(Bilderna är deras, från respektive blögg!)                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0