Fredag och massa letande

I fredags var jag ledig på dagen. Gissa om det var skönt? Hursom var det en lång sovmorogn föjt av träning. Vem får inte den starkaste göbben inne på coren att samarbete med om inte lilla jag? Haha, ni kan ju lista ut själva hur det gick.. både ett och två skratt :)

Blev en herans rännande på stan med min Kollega Dan sen. en goding lunch och vi var fit for fight. Det skulle hittas kläder till maskeraden nästa helg. temat är Djur och fanatsin infann sig inte. Men tillslut släppte spärren någorlunda och jag tror vi lyckqdes ganska bra.. det återstår att se. Jag har några få detaljer kvar at fixa, och när det ska hinnas är en annan fråga.. får försöka senare idag.

Kvällen bestod av jobb. Medelåldern var för en gångs skull högre än 20 år, närmare 50 skulle jag nog säga.. om inte mer. Relive The Beatles stod på schemat. Inte alls som förra året, men bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0