Fredag redan?

Denna annars så underbara fredag förvandlades fort till en helt vanlig onsdags kväll i mitt huvud. Känns inte som fredag alls.

Somnade som en stock i går i sängen vid 21 tiden, men det varade inte länge. Först ringde mamma från London och ville ge mgi lite medlidande, och övertyga mig om att inte gå till jobbet alls idag. Direkt efter ringde svärmor o töla. Båda lika förvånade över att jag redan hade somnat (eftersom jag inte sett på film!). Även hon försökte övertala mig att sjukanmäla mig.

Men envis som man är var det bara att dra sig ur sängen trött och jäkligt i morse. Hade trots allt fått iaf. 11 timmars sömn. Kände inte att jag kunde ringa mig sjuk när en kollega bytt dag med mig för han ville vara ledig. Trist men sant. Hursom så klarade jag av dagen om än så seg och jobbig. Snorig och febrig är det jättekul att stå nära en kund och babbla. Usch och Fy! Avslutade dagen perfekt iallafall och sen kom älsklingen och tyckte lite synd om mig också, så det blev ett bra slut på dagen iaf.

Kvällen har vi spenderat i soffan med nya Irene Huss. Har försökt få tag i nån som kan ta mitt pass på andra jobbet imorgon då jag inte vill jobba. Sista gångerna jag jobbat sjuk har det resulterat i att jag varit hemma ytterligare en vecka.. och det har jag varken tid eller ork med. ser dock ut som att jag inte kan få tag i nån, men då hoppas jag de klarar sig en man kort, det har gått förut.

Nu är det jag som ska släcka ned lampan här och sova. Ska ju trots allt jobba melan 11 - 15 imorgon på dagen och då vill jag vara något så när pigg. Helst av allt skulle jag vilja vara helt frisk, men det dröjer nog en vecka till om ag känner min kropp rätt..

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0