hellacopters

Haft en ledig dag, första på veckan. Fast den ska nu gå över i jobb.. börjar om 30 minuter.. känns lägligt att byta om och åka strax. Men är inte ett dugg motiverad, hoppas jag får gå hem tidigt! Hursomhaver är det Hellacopters som spelar och det lär ju dra en hel del folk. Massa förköp iallafall..

Gick upp tidigt i morse för att hämta mamma och bege oss ned till stan för att sola. Därefter begav vi oss till IKEA, mötte upp mormor och mina mostrar för en frukost. Plockade upp svärmor och sen en timmes träning, spinning och core. Om det var svettigt, men kul.

Annars har dagen varit så lugn den bara kunde bli, kände jag ville ha en sån dag efter dessa som varit. Skjutsa ned svärmor med vänninor till BMB för afterwork. Kul att en annan måste jobba, är också sugen på att gå ut.. massa!! Men är snart ledig en lördag (förutom i morgon) förhoppningsvis, jag vet inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0