Impulsköp av ny tv

Inte gjort värst mycket idag heller. Mest njutit av att varit ledig. Fick dock världens hostattack i morse så fick inte följa med in och spinna för svärmor. Bara för mig att traska på bandet i gymmet 30 minuter. Men coren var jag iallafall med på. Kanske var bästa så också, annars hade jag nog hostat fortfarande.
en lunch senare och jag var hemma och älsklingen. Fösökte få med han ut till alla elektronikaffärer för att leta efter en mediaspelare till alla filmer, men utan framgång. Vi avslutade på jobbet med att kolla lite, därifrån kom vi med en ny tv. 46" Samsung LCD tv. Jag är besviken dock att den blev den stora.. ajg vill ha 40", men jag ska väll vara tyst.. fick den med inslag av rött iallafall :) Vi är riktigt bra på att impuls handla elektronik grejer på Fredagar jag och älsklingen..
Nu har vi nyss installerat den och ska fixa in dvd:n och tv-spelen m.m. Nu är det bara ett abonnemang och lite så så vi får bättre bild, lite nya sladdar och dyl.

Vi är iallafall nöjda, eller speciellt älsklingen.

 
Före och efter bilder. Nu är det bara slänga ut bokhyllan och köpa ny tv bänk på söndag (förhoppningsvis) som gäller tills vi ska renovera om helt och hållet.



Avslutade kvällen med en varsin Pizza och lite godis.. perfekt härlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0