Informationsmöte

Varit på informationsmöte idag med Netto. Fick eta en massa siffror samt en hel del kul information. Fick även gå igenom lite olika grejer för butiken och jag känner mig riktigt taggad. Skönt att jag är leidg därifrån denna veckan, samtidigt som jag ville vara med och bygga upp butiken. Nu får jag inte göra det als iom att jag jobbar på mitt andra jobb alla dagar de nu ska fixa allt. Får åka dit och tjuvkolla nån dag ändå :)

Blev lite rännande med Linda och Emelie (nya kollegor) sen. Colorama för nya tapeter till Lindas lägenhet. In till stan för en supergod lunch. Kycklingwok är ju aldrig nångonsin fel. Hann med en lite runda på stan som jag avslutade upp hos Emma för att hälse på lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0