Knäckt koden

Svärmor hörde nyss av sig och talade om att hon trodde sig ha löst våran present (med viss hjälp av sina vänner!). Oh ja, Thailand är så rätt så rätt.. räcker inte med bara Asien. Skulle vilja befinna mig i hennes hjärna just nu bara för att få veta vad som rör sig där inne. I min är det bara total lycka.. vad annars? Nu slipper jag vara tyst och jag kan skrika ut att vi ska dit :D haha

Annars har dagen varit fylld med jobb. Skönt.. saknat dessa tokiga människor jag jobbar med på ONOFF. Fick lite mer bekräftat ang. December och Januari månad också.. får schema för dec redan nästa vecka, skönt att kunna planera framåt. Tyvärr lär det inte bli nån Sthlms resa i mellandagarna i år som vanligtvis.. men ibland får man ändra på saker och ting.

Jag har tydligen kommit in i nån rutin här hemma att vid 20 tiden gå in i duschen för att sen krypa ned i sängen. Gissa om det är underbart eller vad? Att ajg inte somnar direkt eller släcker är en annan femma. Nu blir det ett till One Tree Hill och Gossip.

Imorgon kväll ska jag tydligen på bio igen, måste ringa mamma och få det bekräftat nu bara.

Natti Natti!


Så här fin var bilden vi gjorde pussel av till svärmor. Inte det lättaste att lista ut kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0