Mamma Mia så bra..

Jag är inte besviken! Herregud så bra Mamma Mia var. Har nyss kommit hem efter en super kvälle med, som sagt den kvinnliga (hälften iallafall) delen av släkten. eftersom vi var där rätt tidigt hade vi salongen för oss själva till en början. Och med den knäppa släkten jag lever med blev det charader på "scen". Mamma och Kusin Linda fick leka "uppträdare" medans vi andra fick gissa. Det kom både ett och hundra mer skratt :)

Vi konstaterade direkt efter filmen att det förmodligen måste vara en av de topp fem bästa filmerna vi sett. Iallafall jag och mamma. Sjukt bra! Men nej, den slog inte Dirty Dancing, det gör ingen. Men den kommer nog faktiskt därefter. Vet att det är jag som kommer införskaffa filmen och se direkt den kommer ut. Nu förstår jag verligen varför alla tjatat om den.

Har ni inte sett den, så gör det så fort som möjligt, ni kommer inte bli besvikna!!



Kommentarer
Postat av: Kassem

tjaa!! driver du med mig de va en av dom sämsta filmerna jag har sätt haha hur kan du tycka att den är topp fem säg att du skojar johannaaaaa ;)hoppas allt e bra med dig kram kram!!

2008-10-17 @ 13:47:26
Postat av: Johanna

Kassem: Men det är nog mer en tjejfilm kanske :P Den var ju as bra! Jo tack, bara fint. sj då?

2008-10-17 @ 19:13:52
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Kassem

hehehe okej kanske det men hur skulle jag veta det innan jag skulle se den hahaha, de bara fint =)

2008-10-18 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0