Måndag - Jobb på "nya" jobbet..

Hem till svärmor och fick mig frukost. Latmasken har verkligen fått tag i mig då jag inte haft mat hemma på et tag men inte orkat handla eller. Hursom så var hon snäll och gick upp och gjorde frukost till mig :) Tack!
Iväg till optikern för att klaga på nya linserna jag fick, det gick fort och slutade med att hon beställde nya. Hoppas verkligen mina ögon tål dem.

Kom till gamla "nya" jobbet och mötte alla andra nya som ska med till nya butiken. Ska bli kul att få bygga upp den helt från grunden. Speciellt med de som ska börja där.. verkar kanon hela högen. Lär nog få det kul. Var iallafall i gamla butiken några timmar för att friska upp minnet lite och hjälpa de nya att komma till rätta lite. Hade inte glömt så mycket som jag trodde ändå, skönt.

Hem tillbaka till svärmor för att få i mig lite mat innan det var dags för träning. Klantade mig på jobbet i lördagsnatt så jag gjorde nått med vaden jag kände av hela måndagen, då kan ni tänka er vad skönt det var att Pump med det.
Sen var det bara att skynda hem då älsklingen var på ingång. Hur mysigt det var att ha honom hemma kan ni nog förså själva. Somnade i hans famn tryggt..


Älskar mina två män!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0