Måndag.. snart fredag

Hur kan det alltid vara endra Måndag eller Fredag? Men nu är det så och det är väl bara att gilla läget.
Lång dag på jobbet idag, men det har gått otroligt fort. Kul att igen vara ute på golvet när det nu väntas två dagar i kassan för min del. Kollade över veckan och den består av jobb, jobb och mera jobb. Hur mycket ångest jag har över att jag inte hinner träna en enda gång typ ska vi inte prata på. men på söndag är jag iallafall ledig.
Jag ska inte klaga för har en del kul att se fram emot. å torsdag öppnar vi ju upp nya butiken på Strand, så det blir jobb i dagarna två där. Och på Lördag är det ju Halloween-party hos Joanna :)

Nu ska jag ta med mig min man ut till Maxi för att storhandla. Typiskt oss att komma lagomt till stängning. Men jag har fått mig ett ryck att jag ska göra pa till matlåda tills i morgon. Är hur duktig som helst nu för tiden med matlåda. Kanske är mer än på tiden iofs. Tacopaj som alla tjatar om ska vara så gott tänkte jag ge mig på.. fast det blir en Quornpaj då.

Söta mormor har förövrigt gjort klart min sista detalj inför lördagsen maskerad. Tack så hemskt mycket. Får åka dit på onsdag och hämta den. Tror nog det blev super bra om jag känner dig rätt.


Min paj lär bli 100 gånger godare än felix ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0