Presenter :)

Har suttit på högspänn inne på jobbet idag, iväntan på mamma. men hon hade jobbat hela dagen så det blev dte inge av. ficvk istället efter en dag som gått otroligt fort åka hem till henne för att få höra en massa om dreas London resa, se bilder samt få lite presenter. Hade ju beställt vita converse i sinn och det fick jag. Dock en helt annan modell som ajg faktiskt aldrig sett i sverige (och hoppas det så förblir) men jag älskar dem. Sjukt sköna och snygga. Fick mig en älg till bilen också (så vi slipper leta), samt en skiva med massa hits låtar från 1987 :) Thanks mammi!
Var så kul att höra om allt de gjort och sett. Längtar så sjukt mycket tillbaka själv!! Verkar verkligen som de haft en toppen vecka. men vad akn man tro när man åker iväg mor och 3 döttrar? :) Kul att höra.
Lyckades även snika till mig lite kvällsmat.






Även jag hade med mig presenter, om man nu kan säga så. Min låssas lillasyster fick sig en helt ny garderob. Kul att man kan glädja andra med sånt man själv inte använder/vill ha längre :) Har ju redan gett svärmor en ny också. Min kusin ska kunna få lite hon med. jag är snäll.. delar med mig till alla :P


Kommentarer
Postat av: sandy

Äre sant dali? äru verkligen snäll :P hihi

2008-10-08 @ 11:46:03
URL: http://metrobloggen.se/SKG
Postat av: Johanna

Sandra: Ja det är dagens sanning faktiskt ;P haha

2008-10-08 @ 23:24:02
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var ju knappt men det gick!;) jaså har du såna med? var tvungen ha nya så sprang in på stadium o köpte dem idag;) i likeee

2008-10-08 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0