Slöa söndag och mer ledtrådar..

Vaknade upp törstig som en törr öken i morse, men lyckades ta mig upp trots ett huvud som snurrade. När jag väl somnade om kom det en katt in och väckte mig, tack gullegrisen :P

Åkte med älsklingen hem när han skulle på innebandy, för att byta kläder. Åkte tillbaka hit och frukosten stod på bordet. Tyvärr gjorde jag en deal med Peter igår att jag skulle ta bort alla Löv ute om han gjorde frukost, så får väll stå upp till det sen då. Haha! Hjälpte svärmor att lägga klart hela pusslet (kommer en bild på det senare) så hon kunde få ledtråd nr 2 sen.

Degat i soffan är det enda jag orkar med idag. Började se på Flyga Drake, men älsklingen kom och vi fick avbyrta för nästa paket. Ett kort och en lapp där det stod lite mer info om presenten och där vi avslutade med "Vart sa vi?" Nu är det bara för henne att börja räkna och försöka lista ut vart vi ska.. Jag vill bara skrika ut det NUUUU för jag tycker det ska bli så kul, men det kan ajg inte göra ännu. Men för er ska jag göra det nu.. VI SKA TILL THAILAND!!!!!!!!
Ingen av oss har någonsin varit där, så ska bli spännande. Förmodligen blir det av i November nästa år :)

Nu ska jag fortsätta se på Stjärnor på is. Mer avancerat än så här lär det inte blir idag faktiskt. Imorgon är en ny vecka med nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0