Soliga söndag

Vaknade relativt tidigt i morse utav att solen strålade. Fast nu ljög jag. den var på väg fram iallafall. Låg kvar i sängen en lång stund för att se på nya One Tree Hill och Gossip Girl. En mysigt frukost och sen var det jag som begav mig till Bergvik för att infrskaffa nytt sminkborttagning, krämer osv. Skönt att slänga pengar på nått vetiigt för en gångs skull :)

Åkte hem till svärmor för att ta med henne ut i solen på en skön promenad. och nu ljög jag inte.. solen tittade fram nästan hela dagen idag ju. Varmt blev det och jag kände direkt jag kom in att det var kansk einte smartaste draget av mig att gå ut och gå, men det var gött hursom. De satte på en film jag snabbt konstaera var en bok, och hör och höpna.. inte förens de 20 sista somnade jag den här gången, inte illa :P

Åkte hem och hämta upp älsk för att tvinga med han och handla Tacos. Pizza stod på listan annars men inget jag ville ha. så nu sitter vi här proppmätta och belåtna.. trots att vi slutade äta för över en timme sen. Men det är typiskt när det gäller tacos. Ska försöka dra med mannen in för att sova snart.. Imorogn är en Ledig dag!


Så här tänkte jag servera min man maten nåndag.. synd bara att han inte gillar sushi ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0