Söndag - Födelsedagskalas

Förvånade om jag skriver att jag ytterligare en dag ahr jobbat? Nää, tänkte väll det, men lugn, det kommer mera.

Efter en dag på jobbet var det snabbt hem för dusch och se något levande ut. Hem till mormor för att kalasa med släkten då hon som sagt fyllde år i Måndags. En Limegrön resväska var presenten från min familj, mycket uppskattad :) jag själv frossade loss i kladdkaka, tårta, bullar och äppelkaka, självklart mormors hembak alltihop. Lite mys med kusinbarnet, hör och häpna, jag tom höl i henne helt själv! Lite impade ni blev nu.. jag med min bebis-skräck även om jag gillar dem. Hursom så impade jag på släkten iallafall. Lillfisen tom trivdes hos mig.. men vem gör inte de :)

Kvällen spenderade jag hos svärmor o Peter. Nu var det dags att se på P.S I Love You. Dock blev den tyvärr för min del iaf. en besvikelse.. inte alls så bra som jag trodde eller hade tänkt mig. Dessto sorgligare var det att se på Animal Planet. Älskar den kanalen, men den är så hemsk ibland.
Skönt avslut på en hård vecka ;P

Hur kan man vilja skada dess sötingar eller andra djur? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0