Stackars mig!

Ligger i soffan och tycker synd min mig själv. Var precis som jag befarade igår, en förkylning på ingång. Idag har de brutit ut och jag har mått så där. Nyss fått i mig lite mat iform av en pizza och tänka krypa ned i sängen nu för att ta kvällen. Måste orka med dagen i morgon också då ajg lovat för längesen att byta dag med en kollega.. typiskt? Hur typiskt är det inte att vi tänkte ha "martini-kväll" imorgon hos kickan då? Ovanligt att jag alltid är sjuk när de tänkt hitta på nått kul. Får helt enkelt vara hemma o försöka bli frisk.

Mannen är i san och ser på Hockeyn. Jag slängde iväg ett sms till mamma förut för att se att de kommit fram ordentligt + att jag var tvungen att få lite medlidande, det fick jag. En extra present skulle följa med hem från London eftersom jag är sjuk ;) haha

Nästa vecka är det jag som inte tar åt mig en enda tid utöver det jag ska jobba. Måste bli helt frisk efter helgen innan jag sliter igen. Ingen lust att vara sjuk i flera veckor som jag har en förmåga att vara. Det är förmodligen stressen och allt jobb som gjort att ajg blivit sjuk nu..

Stackars mig!

Kommentarer
Postat av: tommie

Nästa gång du pratar med mor så får du hälsa så glatt ifrån mig. :)

Och krya på dig Johanna!

2008-10-03 @ 15:54:28
URL: http://artworks.se/vardag/
Postat av: Johanna

Tommie: Ja det skajag göra :) du får hälsa familjen du med.

Tack tack.. gör mitt bästa! :P

2008-10-03 @ 23:01:54
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0