Tiden går..

Nu har jag avverat ytterligare två rätt meningslösa dagar i livet. Eller att jobba ärväll inte meningslöst, men två dagar som kommer läggas til Arkivet "Ingen dag att minnas". För man måste nog ha sånna arkiv i huvudet för att komma ihåg de roliga sakerna, det tror jag iallafall.

Hursom går det bra på gamla "nya" jobbet. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det, så det får heta så. Idag kom min förra Chef Veronika in i butiken, gissa om det var ett kärt återseende? :D Tydligen ska hon spendera massa tid i våran nyöppnade butik med att bygga så vi får jobba ihop igen. Känns riktigt kul. Hon var verkligen en av de jag saknade mest när jag slutade.. Men tydligen fick hon också avsluta för roligare saker i Sverige bara 2 veckor efter mig :)

Somnade lugnt till Bonde söker fru, som ajg förövrigt tycker de bör byt namn på nu. Så egentligen sk ajag väll stänga ned de här bruken och sova nu så jag inte blir pigg.

Imorgon kommer en ny dag som kan arkiveras i samma som dagens och gårdagens. För jag ska nämligen bara till optikern, träna och sen jobba.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0