Tisdag - Älskade sovmorgon

Igår fick jag äntligen efter att ha längtat hur länge som helst, sova ut! Hur behövligt dte var ska vi inte ens gå in på. Snälla Mormor ville bjuda på lunch, och till min förvåning lärde jag mig tycka om Kantareller till och med. Haha.
Igår var min första lediga dag på över en vecka så jag hade egntligen sett fram emot att bara varit. Men min nya chef på Neto ville jag skulle komma in och vara där även igår så att det skulle sätta sig lite mer info, nu länns det ju bra, men igår hade ag ingen som helst lust. Dagen gick fort och det handlade ju bara om 6h. Fick mig en repetion iform av att ta kassan samt lite annat smått och gott. Det var skönt när vi fick gå hem vid 20.30.

Mys i soffan med mannen var det som hanns med efteråt samt en låååång varm dusch. Jag är inte van kylan som är inne på Netto. Lite annat om man jämför med Onoff :P


Vart tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0