Torsdagen - Gräsänkan Johanna

Vaknade upp rätt tidigt, in i duschen och fem minuter efter ringde min mobil, jobbet. Det var bara att slänga på sig klär och iväg. Dock var jag tvungen att åka iväg till mitt gamla ("nya") jobb för att lämna schema och skriva på nya kontraket som jag totalt glömde bort att göra kvällen innan (opps!).

Älsklingen lämnade mig här hemma helt själv för att spendera 4 dagar i Norge/danmark med svärfar och Grabbarna, Fotb(öl)ls resa. Fick roa mig själv under dessa dagar..

Torsdagskvällen bev det en spontan utgång. Jag och kollegan Dan fick för oss att vi skulle gå ut. Hel lyckat blev det. fick även sällskap av Vlade. Stor dängde pöjkera i Guitar Hero och proffs fotade med Dans Kamera (IRONI!!!). Helt plötsligt var klockan för mycket och vi begav oss till stan. Kanon fylla.. så kan man resultera min utekväll. men tack Dan för en super kväll. Haha! En taxiresa senare och jag sov som en stock..


Jag är alltid i mitt Esse!

Kommentarer
Postat av: Dan

Tack själv, var ju hur kul som helst... Det gör vi om snart igen. =)

2008-10-01 @ 20:52:02
Postat av: Johanna

Dan: haha ja :P

2008-10-01 @ 22:01:51
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0