Vilken jävla dag

Jag är trött i kroppen efter den här dagen. Slitit från 07 i morse tills nu. med undantag 1 timme då jag fikade med mamma, hennes vän och bebis. Fick iallafall gå 1,5 timme tidigare frn jobbet.. kändes meningslöst att vara där när det ändå var så lite att göra.

Fick ett samtal som gjorde mig både ledsen och arg men mest upprörd. Vissa saker förstår jag till fullo för jag vet att det är så, och det har jag mig själv att skylla, asbsolut! Men andra saker gorde mig upprörd. Jag har ställt upp till tusen, men nu känns det som att det inte spelar nån roll längre.. vi får se vad det blir av det hela. Min tid kanske är förbi.. vem vet? Tänker fatta ett beslut innan Oktober är slut iallafall. Har ju några veckor på mig att se hur det blir..

Tränat nu på kvällen. Det var skönt att få ut lite ilska faktiskt. Tråkigt med så mycket folk, men vi fick som tur va de två sista platserna efter som de som bokat aldrig kom.

Nu är det sängen som gäller, i morgon är en ny dag med nya tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0