Tandemflygningen- bland det häftigaste..

Nu är vi hemma från våran lilla utflykt till Södertälje. Kan bara säga Herrejävlar vilken känsla det var att flyga. Verkligen bland det häftigaste jag gjort. Skulle mer än gärna vilja lära mig att flyga så själv utan nån. Jag fick styra min "skärm" helt själv, det var kul. Sen testade han lite olika saker med en uppe i luften som var as coolt. :D <-- kan lova att jag kom ned med ungefär det leendet! Åh det var så kul!!! Nästa steg nu är fallskärmshoppning och bungyjump, men det lär nog dröja ett tag.

Ni får några bilder, filmade mest och de kommer senare. Blev dock så jäkla exhalterad när det var min tur så även om jag hade med mig kameran upp i luften glömde jag helt bort den :P

 






Vi tänkte lite spontant åka in till Parken Zoo när vi ändå var där borti, men när vi kom fram hade de stäng för säsongen. Så det var bara att sätta sig i bilen och åka vidare hemåt. Jag somnae självklart både på vägen dit óch hem eftersom jag endast fick sova 3,5 timme inatt efter jobbet. Jag vet en som kommer sova sjukt bra i natt iallafall :)

Älskling, nu hoppas jag du vet hur du får mig att må och pirret i magen. Min dikt stämde ganska bra.. eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0