En onsdag i guldets färg

Ja jag är lite senare än alla andra med pga av krångel med nätet har bloggen fåt vilat.

Fin dag med en massa klanterier, Bodypump och tråkigt regn. Men det var bara dagen.. kvällen var dessto bättre.

SM Guld till Färjestad i onsdag annars. Kul för deras och karlstads del. Firade med cider hos Emma som sedan blev utgång på Harrys a alla ställen. Men vi hade kul, riktigt kul. Och en aning fullare än tänk. Mötte mannen med kompisar där inne också, men de banga rätt snabbt och åkte hemåt. Träffa en massa fölk, därav Sandra som dagen till ära fyllde år :) Mamma tajmade perfekt och ringde direkt vi kom utanför och fråga om jag ville hem. Tack kära du! Tack även till min käre vän Emma för den spontana kuliga kvällen :D


Så här såg jag ut. Även denna dagens upsättning är från Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0