Fredags fika

Begav mig med mamma och mormor bort till Moster för att ta en fika på deras "soldäck". Underbart när solen lyste på.. varmt och skönt. Så mysigt när de r ute och grejar i trädgården.. då märks det att det är vår snart.
Mosters man gjorde en söt sandlåda till lilla Emelie så hon skulle ha nånting att leka med.. KOmmer ihåg när han byggde en till Emelies ena moster (min kusin) som nu redan är 17 år iår. Haha, den tredje sandlådan på deras trädgård nu sen vi var små :)

Slängde mig förbi ena jobbet för att köpa en chokladask med till Svärmor och Peter sen. Igår fick de ju tulpaner och ett påskägg av oss, snälla vi :) Hursom är det dags att göra mig iordning snart.. om en timme kommer älslingen och hans mormor och hämtar upp mig så vi kan åka bort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0