Härliga vårdag

Startade ju dagen hos svärmor med frukost för att sedan strotsa våren och bege oss upp is påret för en promenad. Dock hade solen tyvärr inte nått äna dit in så isen låg fortfarande kvar.. bara att bege sig ut på närmsta ställe. Men efter lite omvägar kom vi iallafall hem efter en timmes härligt promenerande ute i solen :)

Efter en bit mat och dusch blev det en sväng till Bergvik. Har äntligen fått Annicka att köpa nya gå skor, som jag tjatat. Om man säger så här.. det var verkligen på tiden. En randig t-shirt för min del senare och en massa mat åkte vi hem för att svira om till träningskläder igen. Bodypump 1h och jag ökade på varje övning utom axlar. OM jag kommer ha träningsverk imorgon/onsdag. Men det är som alltid gött ;P

Hem och duscha ien för att bege mig till Maxi igen med mannen, våran kyl har nog aldrig varit så här tom eftersom den stor rensades igår. Så nu är det välfyllt och frysen är proppfull. Skönt när sånt tråkigt som handlande är överstökat.. för den här gången.
Varm kyckling och potatissallad till kvällsmat sen somnadejag direkt i soffan. Det är mer än dags att släcka lampan nu då jag varit riktigt trött/seg hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0