Helg update

I fredags vaknade jag pigg som bara den 05.30, tur det då jag började jobba 06. Slutade 11.30 och begav mig direkt till träningen.. spinning/Core. Oj så längesne jag var på det passet, men kul! Åkte direkt ut till skutis för att gå 7,5:an också innan jag skulle iväg på jobb igen.

Åkte förbi och köpte med en baugette och kom till jobbet, men de ville inte ha nån garderob utan jag fick fint trampa hemåt igen. Jag var glad över att slippa faktiskt. Blev ist. att möta upp Jonna och Andreas med mannen på skutis för en fresbeegolf runda ist. Jag sög!! Fanns det bara ett träd framför mig så prickade jag det, men nån måste ju var sämst.. eller?

Lördagen vaknade vi tidigt igen. Skjutsa älsk till fotbollen och begav mig till kusinernas stuga för att umgås en sväng. Men mamma ringde efter 30 min så begav mig til hene och I2-marten ist. Sen var det förberedelser inför kvällen som gällde, handlade mat osv.
Kvällen blev kanon lyckad.. mamma bjöd oss alla tjejer på mat, Skit gott. Kvällen bestod av gamla hits från 90-talet, goda drinkar, dans och massa tölande innan taxin kom för att hämta upp oss.
Väl på nöjes var det också skit kul, för en gångs skull :P Drog med Jonna in till schlager baren och vi fick i oss en drink eller två. Natten avslutade vi med en lång promenad, ett hotell, skjuts hem och skavsår som hette duga. 05.40 klev jag innanför dörren något sliten..
Tack tjejer för en toppen kväll, bästa på länge!!

Vaknade redan 09.30 och hade inte fått allt för många timmar sömn. Men klev inte ur förens vid 15, en dusch och sne kom mamma och plocka upp mig för pizza hos moster. Den satt precis där den skulle. Gos med lilla Emelie och sen blev det hem till soffan. En något sliten johanna som somnade in rätt snabbt..

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0