Helgens bravader

I torsdag efter jobbet tog jag mitt pick och vi begav oss till svärmor där jag belägrat mig under helgen eftersom mannen begav sig till Norge. Tacosen stod på bordet och sen hann vi inte mkt mer innan jag somnade.

Hursom kan vi sammanfatta helgen med P-fest (eller garderoben iaf.), lekar, en stång, på tok för mycket alkohol, skratt, tårar, ta-han-om-min-vän, 15 minuter inne på Ankan, en smäll på käften (ej med mening), en osocial johanna som bara sover, kalla nätter, bortskämdhet, jobb i massor, mer trötthet, gosade med kissen, saknad av mannen, samt en underbar svärmor.

Äsch, vi tar fredagen i bilder ist.

 






Bästa Garderobstjejerna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0