Höckey

Jag är som alla vte absolut inget sport freak. Men när slutspelet är igång kan ajg tycka det är kul.. ibland och på mina villkor. Sett en match tidigare än ikväll.

Åkte med mannen till hans kompis för att se på matchen. Men efter vi fått i oss lite mat la jag huvudet i knät på älsk och somnade. Ovanligt? Jag är så social av mig. Vaknade dock så fort de skrek pga mål, och lyckades sen hålla mig vaken sista perioden och förlängningen. Den var spännande iaf. Skönt at färjestad vann.. hoppas de tar det imorgon. För min del blir det hockey igen med cider som bästa vän hos Emma, ska bli ljuvligt.
Det blir ev utgång beroende på vinst eller ej, så jag hoppas hoppas mest för det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0