Läge för en vecko update

Har gått nästan en hel vecka sen jag bloggade sist, och det har sin orsak.. nämligen jobb. Har jobbat otroligt mycket det här veckan och inte orkat med peciellt mycket efter.
Hunnit med att inventera på ena jobbet igen. Jobat på två oliak konseter, DAD och Thåström.
Annars har det väll inte hänt speciellt mycket. Tränat och dolat i vanlig ordning.

Våren har ju hittat i karlstad i veckna och det tackar vi verkligen för. Hur underbart är det inte att vakna upp 05.30 och solen lyser redan? Underbart :)

Träffat bästa vännerna har jag hunnit med också, veckans absolut mest uppskattade.. trots att det bara lev en snabbis.

   
Den äckliga spindeln kom på besök på jobbet förra veckan. Katten har jag gosat med i veckan som vanligt. Den varma O'boyen letade jag igenom hela nöjes för att finna, men det var den värd.. eller hur Lina? Och till sist den fina blomman gav jag till min man i tors natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0